14 November 2010

Paper Mache si Personajul 3D

Am avut ca tema la facultate sa cream un personaj fantastic. Fiind o fana a jocurilor gen World of Warcraft cred ca acest lucru s-a vazut in crearea modelului.

Proiectul a durat 5 zile din cauza procesului de uscare.
Metoda folosita: Paper Mache.

Reteta folosita:
- maruntim ziar intr-o oala (rupt si nu taiat!)
- adaugam apa fierbinte, presam hartia pana se umezeste toata bine
- punem la fiert 2-3 ore
- lasam la inmuiat peste noapte
- a doua zi o facem piure; am folosit un mixer
- luam piureul format cu mana din oala si il stoarcem bine
- mixam apoi cocolosul cu aracet (cel de lemn sau cel industrial merg foarte bine - nu trebuie musai de hartie, e scump si are acelasi efect!) pana devine destul de maleabil pentru a creea formele dorite

Ca sa imi stea coca bine lipita pe scheletul de sarma creat in prealabil, am strans mulajul cu tifon si apoi am mai adaugat un strat de aracet si apoi am uscat cu un fheon... cand straturile devin prea multe e bine sa fie lasat modelul sa se usuce peste noapte - preferabil langa un calorifer, a doua zi va fi destul de tare pentru a continua!

Produse folosite: Ziare, aracet pentru lemn, sarma de diferite grosimi, un cap de papusa sters cu acetona, super glue, tempera, parti metalice (lant, resturi de medalioane etc.), lut.

Partea mea preferata a fost parul :D





1 comment:

Rosaline said...

Uau, eu cand am citit - "Am avut ca tema la facultate sa cream un personaj fantastic" ma asteptam sa faci ceva literar, sa construiesti personajul prin cuvinte. Dar ce ai facut tu aici...este cu mult mai mult. Este grozav!Se vede ca ai talent! Ce parere au avut cei de la facultate?:)